Vietnam dag 24

Man behöver inte grunna på om vädret är så bra att man kan bada, det är alltid bra badväder för utom de 15 minuter som det kom några stänk för några dagar sedan. Så vi gick de 300 m till stranden och låg där några timmar, och det blev flera dopp. Det kändes knappt någon skillnad på över eller under vattnet.
Sedan lite lätt lunch, för sen ta sig en trappa upp till poolen. Efter en liten stund fick vi ett eget krypin med fläkt och härlig musik från en liten högtalare, nästan för bra jag somnade. När jag vaknade stod ju ölen där och väntade.
Nu har vi beställt rum i Ho Ch Minh och sedan blev det buss dit personalen väcker oss så att vi hinner äta frukost, vi vet bara att vi ska vara klara vid 07, 50 sedan har de fixat resten. Talade om att vi ska till ett hotell i distrikt 1 så var biffen klar, det har ordnat sig tidigare och varför inte nu.

Vid stranden.

Playan


Gun-Britt har sug efter en Saigon röd öl.


Här blev det kanon med en fläkt och lite dov musik var lätt att somna till en stund.


Nu ska vi ta oss en drink, sedan ut på stan och äta, jag vet vad jag ska äta, inte säkert att den maten dyker upp någon annan gång så bäst att passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0