Vietnam dag 25.


Idag är det resdag, men först lite från igår. Vi gick ut rätt sent för att äta, min mat som jag tänkte det sprack. Vi läste menyn fick se något som såg gott ut, det kom in en ja vet inte vad kallas men vi har bild på den. Sedan fick vi en egen liten kock som lagade till maten så fort som vi åt, nu är vi rätt duktiga på att äta med pinnar. Maten var en tia på en tiogradig skala, och den uppassningen
 vi fick var toppen.
Efter maten på väg hem till hotellet stannade vi och tog massage av blinda massörer, inte helt fel var bra.
Nu till idag, iPad larmade för väckning kl 06,00 för att hinna med frukosten buffé. Det finns för alla smakriktningar, det bruka bli för mycket men man ska ju prova på lite av varje.
Checkade ut från hotellet bussen kom för det var ju beställd, men inte visste vi att det var en buss med liggplatser. Det blev en överraskning, våra platser längst bak och uppe. Gun-Britt sa kommer jag dit upp så stanna jag där hela dagen, hon kom upp och kom tillrätta. Sedan var det min tur kravlade mig upp och ned mellan Gun-Britt och en Chilenska där låg jag stadigt.
 Resan tog 10,5 timme men Gun-Britt kröp upp och ned som Panter vid varje stopp. 
Men när vi var framme vid hotellet var det överbelagt så det blev taxi till ett annat hotell, men det ordnade hotellet.



Middag.

Vår kocka.

Pinn fattning.

Vår buss

I bussen

Från våra platser.


Har legat hela dagen, nu är vi utvilade, men det blev sent när vi kom till ro på hotellet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0