Vietnam dag 11.

Idag var jag väldigt tveksam när vi ska flytta till ett nytt hotell, när vi har åkt en halv timme med taxi vek han av på en mindre väg. Vägarna blev mindre jag kunde inte hänga med på kartan. Taxi chauffören stannade ringde några gånger, han var nog lika ovetande om vad han var som jag. Efter ytterliga 30 min ringde han, gjorde en u-sväng och stannade vid ett par grabbar vid vägkanten. De kom fram vi visade hotell voucher de sa ni är rätt, de tog G-B väska och min ryggsäck på en moppe och körde. Sedan fick vi gå 15 minuter på en liten smal väg för moppar o cyklar. Vi kom fram till ett hus och några hyddor, blev bjudna på en drink och frukter. Jag få se om G-B stanna kvar i natt? Jag tror nog att taket är tätt men inte väggarna, 






Jag erkänner att jag var lite orolig att det inte skulle vara rätt väg hit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0